středa 6. března 2013

Essence Liquid Ink Eyeliner Review

Serus slečny,

Takmer pred mesiacom som sem pridala príspevok o mojom nákupe, kde som si kúpila aj čiernu tekutú linku na oči. Za ten čas som si ju stihla poriadne okukať a zistiť všetky jej prínosy a nedostatky. Tak prejdime na vec :)


Linka obsahuje 3ml produktu a treba ju spotrebovať do 6 mesiacov. Cena v DMke je 2,49€ ale dá sa kúpiť asi v každom essence stojane. Obal je plastový, vrchnáčik je akoby z tenkej vrstvy hliníka a celkovo pôsobí veľmi pevne, vydrží aj katastrofálnejšie pády a aj stupenia nohou. 


Otvára sa odkrútením vrchnáčika, čo je celkom typické pre očné linky. Po otvorení na nás vykukne stredne tenký štetček, ktorý naberá pomerne veľké množstvo produktu, takže ho treba zakaždým obtrieť o obal. 


Štetček je celkom precízny, ale nemanipuje sa s ním veľmi dobre. Možno by som privítala, aby bol pevnejší, pretože takto sa mi občas podarí spraviť čiaru aj tam, kam neplánujem. Myslím, že mám dosť pevnú ruku, no keď sa mi to stane tak som celá zamazaná. 


Ako vidno na fotke, s linkou sa dá namaľovať všetko. Samotná formula linky je tak akurát tekutá a schne asi tak 1-2 minúty. Keď uschne tak má slabo lesklý až matný vzhľad. Vôňa nie je práve prívetivá, skôr by som povedala, že zapácha ako fixka na papier.


Čo ma ale nepotešilo je, že po asi 2 týždňoch používania akoby zhustla, akoby sa v nej vytvorili malé hrudky. Neviem čím to je a či sa to bude ešte zhoršovať, no nie je to výhoda. Prejavilo sa to hlavne tým, že po čase nosenia sa akoby vydrala, akoby sa zotreli určité časti. Dávam to za príčinu hlavne používaniu a tomu, že predsalen po čase začína schnúť. Výdrž má ale pomerne slušnú - 8 hodín určite zvládne. Dokonca ma veľmi prekvapila tým, že vydržala celodennú lyžovačku bez rozmazania(!). Wow.


Plusy:
+ obal
+ výdrž
+ vzhľad

Mínusy
- konzistencia po dlhšom používaní
- nestabilný štetček
- vôňa (zápach)

Môj celkový dojem je, že je to priemerný produkt, nenahnevá, ale ani neprekvapí. Za túto cenu by sa dala kúpiť aj lepšia linka, no s touto nič nepokazíte. Ak nie ste zvyknuté na tekuté linky tak to bude o nervy. Ja sa ju nechystám kúpiť znovu kvôli tomu, že chcem nájsť pre mňa ideálnu linku, ktorá bude spĺňať všetky moje nároky ( a že ich mám vyoké :D ). Robila som už aj recenziu na inú linku v pere -  Essence Superfine Eyeliner Pen, recenzia TU.


Nakoniec by som vás chcela ešte pozdraviť, že žijem a že som zavalená knihami pred maturami. Chcem vám poďakovať za vytrvalosť a zároveň poprosiť, aby ste tento núdzový režim vydržali ešte také dva týždne. Budem pridávať príspevky, no v obmedzenom počte. Potom sa snáď všetko vráti do starých koľají :).
Už teraz sa na vás teším :)


foto:KK

4 komentáře:

  1. Hlavně se pěkně uč, ať se nám můžeš potom věnovat naplno :)
    A pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budem musieť :D i keď ľahko sa povie a ťažšie urobí :D :D a ďakujem :))

      Vymazat
  2. Tak ako si prežila matury? :) ja som už taká rada, že to mám za sebou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakoniec dobre :) tiež som rada že je to za nami :D a tak rýchlo to ušlo :) už len zdolať tie ústne wrr :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...