středa 31. října 2012

Umelé mihalnice za 0,50€? - Demi Lashes

Áno dobre čítate :) Objavila som umelé riasy len za 50 centov! Dnes vám ale nejdem robiť recenziu na ne, ale ukážem vám čo robím, aby vyzerali prirodzene. Nemám totiž rada nič, čo by vyzeralo umelo. Poďme teda na ten malý trik ;)


Našla som ich v jednom číňaku v Leviciach a keď som ich doma vyskúšala, tak ma prekvapila ich kvalita. Aplikovali sa lepšie než Umelé riasy zo sady Megalomania od elfu (TU). Použila som na ne to lepidlo od elfu, pretože som a bála použiť to priložené lepidlo. Kúpila som si tieto 3 tvary, lebo som ich považovala za najviac využiteľné, bolo tam aj mnoho ďalších a aj farebných druhov. No proste raj pre oči. :D

Môj trik je, že nepoužijem celé riasy, ale použijem iba polku rias. Nožničkami ich rozstrihnem napoly, takže keď ich nalepím nepôsobia ako metličky na oku, čo je super, keď chcete vyzerať chic, ale bez toho, aby vás ostatní podozrievali, že ich máte :)
 

A samozrejme, nech sa páči - malá ukážka a porovnanie ako takéto "polovičné", ja ich volám "demi" riasy vyzerajú. Na obrázku PRED - bez umelých mihalníc, PO - s nimi. Ďalej pohľad zhora pri zavretom oku....Mám nalepené riasy č.2 - tie sú asi také najprirodzenejšie, ostatné sú dramatickejšie.


Neviem či to poriadne vidno, ale naživo tam je určite tú zmenu vidieť. Som z tohto zlepšováku nadšená, pretože pri mojom tvare oka mi vôbec nepristanú tie obrovské tvary mihalníc a tak mi takéto menšie riasy prišli vhod. Čo myslíte, ako by som ešte mohla využiť tie ostatné druhy rias - č.1 a 3? 

Nabudúce vám ukážem, ako som si tieto mihalnice aplikovala na oči pre tie z vás, ktoré to ešte nikdy neskúšali. Dovtedy sa majte pekne :)
Let's get stylin'
foto: KK

6 komentářů:

  1. ja som si tiez jedny kupila u cinana, ale u fest vyrazne:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to si ich môžeš rozstrihnúť napoly ako ja :) tak budú menej výrazné ale zároveň dodajú očiam tú iskru ;)

      Vymazat
  2. Jasné, najlepšie mihálnice sú z eBayu a číňan je ich obchod =D U nás sú mihálnice drahšie, špiny!!! Ja som kupovala za euro =D Alle našla som v jednom za 80 centov, len tie sa mi až tak nepáčili. Najskôr, ale musím nájsť lepidlo na mihálnice, potom môžem kupovať ďalšie. Zatial si pomáham lepidlom na trsy, ale to nie je na to najvhoodnejšie =/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš :) ja za nimi tiež musím vycestovať :D...niektoré tie čínske riasy sú až prehnane prečačkané, no zhodou okolností boli tieto nositeľné :) mne pomaly tiež dojde to lepidlo, v našej drogerke som videla, že predávajú... no v DMke som zatiaľ žiadne nevidela :/

      Vymazat
  3. skus rozstrihat na male kusky - trsy a pouzivat ich tak potm prejst linkou a posobilo to podla mna este lepsie :) ale treba vyskusat :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. individuálne trsy mám tak som si ich nepotrebovala vyrábať :) ale samozrejme že sa dá aj to, a mnohokrát to pôsobí ešte prirodzenejšie :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...