pondělí 8. října 2012

Schwarzkopf got2b POWDER´ful Review

Drahé dievčatá :)
Dnes k vám prichádzam s recenziou na tento produkt - Schwarzkopf got2b POWDER´ful volumizing styling powder. Uf to je dlhý názov :D Je to jedinečný výrobok, ktorý je sám svojho druhu na trhu. Možno ste si pomysleli, že to bude len ďalší suchý šampón, tak prečo to hovorím? To sa dočítate ďalej :)



Začnime zvonka. Tento púder sa predáva v 2 variantách. Jeden je fialový, určený pre objem a druhý je v modrom obale, ktorý je zmatňujúci a na dodanie textúry. My si dneska povieme práve o tom fialovom. Obal je umelohmotný, malý, ľahký, ale vyzerá, že toho vydrží veľa. Keď odšroubujeme vrchné viečko uvidíme aplikátor produktu.


Obal tiež hovorí, že obsahuje 10g produktu a že je to stylingový púder pre objem. Zaručuje instantný objem od korienkov vlasov a tiež výdrž.


Tento púder mám už asi 2 mesiace, takže je to dosť dlhá doba na to, aby som naň mohla povedať moje dojmy. Kúpila som ho za cenu približne 4€ aj niečo. To považujem za dosť drahý špás :D No bola som zvedavá ako to funguje, pretože som počula, že to nie je obyčajný púder, ale ani nie suchý šampón, ale že po aplikácii sa správa skôr ako gél. A je to naozaj tak. 



Výrobcovia odporúčajú použiť 2 postupy na použitie:
1) nasypať si ho na ruky, chvíľu pošúchať v rukách a aplikovať na vlasy. Týmto vlasom dodáme objem a textúru
2) nasypať ho rovno ku korienkom vlasov a potom ho chvíľu pošúchať ako púdrový suchý šampón. Týmto spôsobom zaručíme extra objem.

S týmto môžem len a len súhlasiť. Ja ho zvyknem väčšinou aplikovať rovno na vlasy, aby som výsledok naozaj poriadne videla :) A výdrž je tiež veľmi dobrá. Keď si ho ráno aplikujem, tak až do večera ho cítim vo vlasoch. Naozaj zaručuje instantný objem v priebehu 10 sekúnd. Myslím, že je to práve kvôli jeho gélovitej konzistencii po aplikovaní.

Povedala by som, že je to veľmi vydarený produkt, a myslím, že by som si ho kúpila aj znovu. Ale to záleží od toho ako dlho mi vydrží tento. Mám ho 2 mesiace no odhadujem, že určite nejaké ďalšie 4 vydrží, keďže ho nepoužívam každý deň. 

Plusy:
naozaj zaručuje objem, tak ako je to písané na obale
+ vydrží celý deň
+ nezanecháva na vlasoch šedý povlak, ako púdre zvyknú zanechávať
+ šetrí vlasy v porovnaní s tupírovaním

Mínusy:
- pomerne vysoká cena
- iba 10g produktu za tú cenu

Takže nakoniec by som dodala, že určite neľutujem, že som do neho investovala. Je to dobrý pomocník práve na instantný objem aj keď už máte dvojdňové vlasy a príjemne ich zmatní. Je výborný aj na špeciálne príležitosti, keď ste v zhone, ale chcete stále vyzerať dobre. A najväčšia výhoda asi je že, určite vaše vlasy ušetrí pred nezdravým tupírovaním.

KK
Let's get stylin'
foto: KK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...