neděle 29. července 2012

DIY Flower Crown Headpiece


Ahojte!

Leto je v plnom prúde a lúky sú plné kvetov.  Rozhodla som sa to jednoznačne využiť a vyrobila som túto čelenku zo živých kvetov. Takže vyrazte do prírody, natrhajte kyticu kvetov, vezmite do rúk kombinačky a pár metrov drôtu. Inšpirovala sa jedným videom, ktoré uvidíte nižšie.



Ako som už spomínala, potrebujeme len jedny kombinačky prípadne nožnice, 2 až 3 metre drôtu zelenej farby, aby splynul so stonkami kvetov alebo drôt farby ladiacej s vašimi vlasmi, a kyticu poľných kvetov ktoré sa vám páčia. Ja som si vybrala biele kvety, pretože na mojich tmavých vlasoch vyniknú.



Najprv si odmeriame dĺžku drôtu potrebného na obídenie vašej hlavy a vytvarujeme do tvaru kruhu. Ja som si ho dala dvojmo lebo sa mi zdalo že by bol jeden slabý. Zvyšok použijeme na obmotávanie kvetov.

Ak ste si už niekedy robili venček z púpav tak viete o čom hovorím. Vezmite si jeden alebo dva kvety, tak aby vám to vyšlo na celú čelenku a priložte k už urobenému drôtu. Obmotáme ich drôtom, ktorý ostal, znovu nejaké pridáme a pokračujeme až do konca. Zakaždým keď sa vám budú zdať stonky kvetov príliš dlhé, odstrihneme ich kombinačkami.

Nakoniec by to malo vyzerať takto.


Voilà. Čelenka je hotová. Teraz vyrazte von a ohúrte ňou svojich kamarátov a okoloidúcich.  Je výborná práve na tie horúce letné dni, keď vám tieto živé kvety ochránia vlasy pred tou páľavou.  Samozrejme nevydržia až tak dlho ako napríklad umelé. Ale pri  dobrej starostlivosti by to mohlo vyjsť.  Ktovie ako by tieto kvety mohli vydržať čo najldhšie čerstvé.


A tu je už spomínané video, ktoré jednoznačne stojí za pozretie.  Veľa šťastia.

Let's get stylin'
foto: KK

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...